Reklamačný poriadok

Akreditovaný kurz : Pánsky kaderník – holič

Úvod

Tento reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade s odporúčaniami Asociácie inštitúcií vzdelávania dospelých v Slovenskej republike (AIVD SR) a definuje spôsob, akým Patrik Hajnala – Barber Patrik rieši reklamácie týkajúce sa vzdelávacích podujatí.

Definícia reklamácie

Reklamáciou sa rozumie námietka účastníka vzdelávacieho podujatia voči kvalite poskytnutých služieb, alebo voči iným skutočnostiam, ktoré by mohli ovplyvniť jeho spokojnosť s poskytnutým vzdelávaním.

Spôsob uplatnenia reklamácie

Reklamáciu môže účastník vzdelávacieho kurzu nahlásiť nasledujúcimi spôsobmi:

1. Písomne: Zaslaním sťažnosti na adresu Patrik Hajnala – Barber Patrik, MDŽ 1838/18, 94201 Šurany

2. E-mailom: Na adresu : patrikhajnala@hotmail.sk

3. Telefonicky: Na telefónne číslo +421 918 649 027

4.Osobne : v školiacom centre

Účastník má právo uplatniť reklamáciu do 3 dní od ukončenia vzdelávacieho podujatia.

Riešenie reklamácie

Patrik Hajnala – Barber Patrik sa zaväzuje, že reklamácie budú riešené bez zbytočného odkladu a vždy v záujme účastníka. Po prijatí reklamácie inštitúcia poskytne účastníkovi informácie o ďalšom postupe. V prípade, že reklamácia nebude riešená do 30 dní od jej nahlásenia, bude účastník informovaný o dôvodoch omeškania riešenia.

Formy  riešenia  reklamácie

Reklamácia môže byť riešená nasledujúcimi spôsobmi:

1.Náprava chyby alebo nedostatku poskytnutých služieb

2.Poskytnutie zľavy na ďalšie vzdelávacie podujatie

3.Iná dohodnutá forma riešenia medzi vzdelávacou inštitúciou a účastníkom

Záverečné ustanovenia:

Vzdelávacia inštitúcia si vyhradzuje právo na overenie oprávnenosti reklamácie a na zamietnutie neoprávnenej reklamácie. Ak nebude reklamácia uznaná, bude účastníkovi poskytnuté vysvetlenie dôvodu zamietnutia. Reklamačný poriadok platí pre všetky vzdelávacie podujatia organizované inštitúciou.

Platnosť reklamačného poriadku 01.05.2025